fredag 10 april 2015

Buzz för Pierre Robert

Då har jag och lillasyster testat våra nya sportbhar (skriver man så? Inget ord jag jätteofta skriver i plural helt enkelt...) och det är dags att Buzza och berätta vad vi tycker.


Jag valde en rosa (vad annars?!) och tycker den är väldigt fin. Bh-n är skön med ett väldigt mjukt material och känns knappt att man har den på sig. Den ger helt okej stöd, även om jag önskat fastare. Har använt den när jag joggat med Sixten, funkat helt okej och kommer absolut fortsätta använda den. Andas bra och att svettas när man bär den är inget som stör, vilket annars är något som kan reta mig när jag har bh.


Lillasyster valde bh-n i turkos och reservera den såhär:
Den var väldigt fin. Tyckte att den gav bra stöd faktiskt men satt lite sådär på mig. Var väldigt tajt runt om men det kan ju vara jag som tog fel storlek! Jag hade den när jag sprang igår och det kändes superbra! Tyckte den andades bra! Har dock inte monstersvettats så vet ej hur den är då! 😄 tack så mycket för att jag fick prova 👏

Så för att sammanfatta det hela är vi i stort sätt nöjda. 

Vill du också ha en sport-bh från Pierre Robert tycker jag du går in på deras hemsida www.pierrerobert.se. Fick ju detta med från Buzzador:

Ge dina följare 30 % rabatt Buzza om sportbehån i dina sociala nätverk och överraska dem med kampanjkoden PIERRE30ROBERT som berättigar till 30 % i rabatt när de köper sportkläder från Pierre Robert. Koden är giltig till sista april.


Inga kommentarer: