söndag 27 mars 2011

Jag kan se ut igen!!!!

Fönsterna blev så fina så fina, maken trodde nog inte sina ögon när han kom hem efter prins(korv)ens fotbollsträning!
Jag putsade även speglarna inne efter jag var färdig med fönsterna och tänkte varför inte ta glasdörrarna in till tv-rummet... Gick jättebra fram till lillan satte sig på andra sidan och följde mina rörelser med tungan, näsan och kladdiga fingrar... Kände som rätt onödigt arbete!!!

Jag har även varit duktig idag och bankat alla mattor, men vi hade inte mattbank så jag tog ett strandtennisrack... gick sådär och dessutom slog jag in mina fingrar i ställningen ett antal gånger... Men jag har bankat mattorna, sen om de blev bra eller ej är ju en annan femma!

Snart ska vi försöka få våra barn i säng i tid, så dem orkar gå upp imorgon när de e förskola, kommer bli spännande! Någon som vill komma hit och göra ett försök?

Ska fortsätta nu med mina tradera-auktioner och sen så om där blir lite tid över att ägna åt mina sysaker, annars får de bli imorgonkväll!

                                                   180:-

Här får ni en bild på en snigel, för de har jag och lillan gått och sjungit på (Hon sjöng "akta dig" 69 miljoner gånger om och sen började jag sjunga "lilla snigel" för att de inte skulle vara så tjatigt, kan man kalla de stämmor?) medan vi putasde  fönsterna. (Jag putasde och hon gick iväg med fönsterputset...)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Tänkte höra vad du heter på Tradera så jag kan kolla in dina annonser?
Tänkte även höra om du tar upp beställningar på tex en kanin med långa örgon och mjukt tyg?
jag var på loppisen i anderslöv i lördags och såg dina fina saker du sytt! MVH marie

Sanna sa...

Vad kul att du tittade in!
Jag heter LykkeLee på tradera men har inte lagt upp några av de sydda sakerna på tradera...
Har mönster på en kanin, den finns att få med dragkedja i magen så man kan ha bebiskanin instoppad där... Om de skulle vara något intressant så bara hör av dig om färgönskan!? Den kostar 230:- med dragkedja och bebis, 200:- utan.