söndag 27 mars 2011

Söndgasmys!!!


Efter en hel dag med städning, mattbank, fönsterputs och fotbollsträning avslutades dagen med att hela familjen byggde lego! :-)
När lillan var lagd, (under storprotest för hon kan bara gårdagens klocka, inte dagens...)
så fortsatte vi andra tre och sen blev de saga. Har hittat Rakelböckerna, vilka underbara berättelser! Rekommenderar jag varmt till er som har 4-5åringar!! (Skriva av Martin Widmark)

Två helt fantastiska böcker med den tokiga RAKEL



Nu är jag äntligen klar med mina Tradera-auktioner, redan kommit bud på en del av sakerna... Alltid lika spännande! :-)
(Ni ser, jag gläds över så lite spänning)


Här kommer lite nya graaaajor!
Liten val 90:-
Stor val 130:-


Snart e de Big Brother, har laddat upp med cheddar popcorn (fortfarande lite ond på min gymnasiekompis Johanna som visade mig dessa, dem har satt sina spårn om man säger så...) Coca Cola och Kexchoklad. Men först sy lite beställningar!
Ha en bra kväll gott folk, imorgon är de att gå upp extra mega tidigt, vill inte!

Inga kommentarer: