onsdag 27 april 2011

Onsdag....snart e de helg!

Då var både jag och maken av med deklarationen!
Alltså inte att dem har försvunnit och vi inte kan hitta dem utan vi skickat in och fixat allt som hör där till!
Är lika stolt varje år som vi gör de innan kl. 23.47 den 2/5!
Nu har vi dessutom flera dagar till godo att bara gotta oss i glansen av att vi inte har deklarationen hängande över oss!!! *stolt stolt*

Har haft dåligt med energi till att sy, har istället börjatr virka på min apa...
Ska dock försöka göra ett ordentligt försök när prins(korv)en stopats i säng, ska bara lyckas undvika att somna i hans säng! Precis vid hans sovtid är jag alltid sådär mysigt trött och man ska bara blunda en liiiiten stund! Den stunden brukar alltid bli en låååååång stund, men mysigt är de! :-)

2 arbetsdagar kvar på denna veckan sen väntar en helt underbar helg som jag ska spendera med världens absolut bästa Sandra!!!!! Blir glad bara jag tänker på att jag ska få så många timmar tillsammans med min bästa vän, helt fri från barn och mansfolk! Ett helt dyng av SannaSandra tid!!! De var så vi hette under gymnasiet, SannaSandra! Om en av oss var sjuk så tittade folk konstigt på oss och undrade varför vi var en halv!
Sandra är den personen jag vill ringa så fort något bra har hänt för att dela med mig. Hon är den personen jag ringer om jag är ledsen och hon är den personen jag vill ringa så fort något kul händer så vi kan skratta ihopa! Oftast pratar inte vi när vi träffas, vi bara skrattar och kämpar för att få luft, yttrar ett ljud och gör en rörelse för att sen börja asgarva igen!
Helt enkelt världens bästa Sandra!!!!

SannaSandra en sen natt på Koi efter en oförglömlig Lady Gaga konsert!!!

Inga kommentarer: