lördag 21 maj 2011

Nytt, wow kategorier!!

Har ett tag stört mig på att jag valde blogspot och inte en annan bloggsida som jag tror heter blogger... Vilket fall ha många andra bloggsidor kategorier, vilket jag inte har hittat på blogspot, därav att jag störde mig...
Men vad hittar jag idag när jag letade runt...jo kategorier!!!!! Wihi!!!!!
Så nu ovanför Bloggarkivet kan man hitta Kategorierna, så kan man bara välja vad man vill läsa!

Kanske någon som tittar in här, men är fullständigt ointresserad av att läsa vad jag skriver. Vill bara kolla vad de finns att beställa utan att behöva få mina tankar och funderingar uppkörda under näsan, då väljer man kategorin Skapat!
Eller man e fullständigt dödstrött på alla mina sydda saker och bara vill läsa om mina förvirrande tankar, då väljer man Sanna i ett nötskal!
Finns även Kategorin Barnen på äventyr, den är för mormor, farmor och andra mogna människor som inte vill veta vad JAG håller på med om dagarna, utan bara vill läsa om huliganerna och se bilder på de små filurerna!
Sen finns den lilla lilla kategorin Riktig Vardagslyx, den är för dem som är trötta på att läsa om barn, sömnad, knäppa Sanna-funderingar och helt enkelt egentligen skulle söka sig till en glammig blogg. Men efter som jag är så mångsidig och vill skänka alla glädje *host, host* så finns även lite till dessa bortkomna människor!

Finns även Kategorin Vill ha som är saker som jag helt enkelt vill ha, eller redan köpt och bara vill visa upp lite extra! Men då måste man ju självklart också ha en kategori som heter Vill bli av med, helt enkelt saker som jag vill bli av med! :-)

Inga kommentarer: