tisdag 7 juni 2011

Blubblor!!!

Tillbaka till vardagen, rätt segt att ta sig ur sängen imorse...
Men de är bara denna och nästa vecka, sen är de ju sommarlov!!!!!!!
Inte för att jag ska vara ledig, har sommarjobb på LSS-boendet och fritids där jag hoppat in under påsklov och jullov. Men de kommer ändå vara lite lov, kommer jobba lite rullande så en hel del ledigt kommer jag hinna med! :-)

I helgen lyckades jag sälja både spjälsäng och skötbord, dem försökte inte ens få de billigare!!!! Alla som har hört vad jag fick för de har sagt: "shit, så mycket skulle jag aldrig betalt för de!" Så de kan man väl kalla en bra affär för min del! :-)

Idag efter jobb och förskola blev de såpbubblor för hela slanten, vilken lycka!

Djup koncentration!!!!
De lönade sig

Hade precis lärt sig att man inte skulle stoppa hållaren i munnen och då visade storebror att man istället kunde springa, då var de de som gällde!


Nu ska de sys lite, har hållt på att lappa och laga en massa tråkiga grejor, men nu åter till lite beställningar!

Inga kommentarer: