lördag 27 augusti 2011

Gravidstol vs. Hawaiistol?!

Efter sommarlovet har vi flytatt runt lite i arbetsrummen, en del personal har bytats och andra har flytatt till nya arbetsrum. Eftersom jag har bytat klass så flyttade även jag till nytt arbetsrum, där jag fick en fin och ordentlig plats att bre ut mig på! :-) En riktigt skön kontorsstol att hissa upp och ner, vinkla och snurrar runt på när annat arbete inte tar upp mitt intresse!
En dag kommer en kollega in (som precis flyttat från mitt nuvarande arbetsrum) och säger:
-"Jaså, du fick sitta på gravidstolen?!"
Öhh, vad?
Då visare de sig att tjejen som satt på min plats innan sommaren, är nu gravid, med sitt FJÄRDE barn! Innan henne satt franskläraren som även hon har FYRA barn...
Dem flesta av personalen har ett eller två barn, men om man sitter på min stol så blir man tydligen helt plötsligt en barnafödande maskin!
Denna bebisfrabrik är stäng för all evighet, no chans in hell att där kommer fler barn ur denna kvinna!!!!
Så antingen får jag väl byta arbetsstol eller helt enkelt hoppas på att den är betydelselös...


Vilket fall, hade jag fått önskat arbetsstol så hade jag valt den här!!!!!!

Fatta vad kul jag hade haft på jobb, nu trivs jag ioch för sig väldigt bra på mitt jobb men man kan ju aldrig får för kul!

Inga kommentarer: