söndag 28 augusti 2011

Vem är de egentligen som är sur på mig?

                                         Wow, jag kunde lägga upp en bild!!!!!!

Vet inte om de beror på att datorn förlåtit mig för vad jag nu gjort mot den eller om de är för att bilden är tagen med mobilen...
Dem andra bilderna jag försökt lägga upp är tagna med vår vanliga systemkamera, kanske den som är sur på mig...?

Vilket fall, denna bild målade jag när kreationen kliade för mycket i fingrarna men symaskinen inte tilltalade mig. Just nu (inte just NU, för NU sitter jag vid datorn!) så syr jag på farmors gamla fina maskin från 1959 (Farmor hade sparat både kvitto och garantin, undrar om den fortfarande gäller?). Har 1 maskin som är typ 10 år, den har stått under bordet i typ 1 år för den bara hackar, men har inte pallat att lämna in den... Min andra maskin är typ 1 år gammal
men även den började hacka för typ 1 månad sen...
Min overlock står fortfarande och samla damm, får inte rätt på den femte tråden.
Men de är ju tur att farmor hade öga för kvalité, hennes maskin fungerar utmärkt! :-)
Dock är där visa nymodigheter som jag saknar på den så de är väl bud på att lämna in de andra 2 maskinerna, sen även kanske ta tag i att hitta någon som kan hjälpa mig med ovelocken...

4 kommentarer:

Vendelas mamma sa...

Vad duktig du är Sanna! Dold talang, utan tvekan - wow! Kram

Sanna sa...

Tack så mycket! :-)

Nadia sa...

Du och min pappa borde öppna ett galleri tillsammans... Ni har ju nästan samma konst :)

Sanna sa...

Vad skulle de heta?
Pappa Saaaaaam och MammaSySanna! *haha*