måndag 5 september 2011

Stoooor drake!


Sent igår blev sonens drake färdig, men jag orkade inte fixa vid datorn då....
Den är rätt så stor, därav priset.
Pris 360:-
Tänkte jag sätter något så ni kan förstå storleken på Draken, men Hemmakvälls godispåsar är ohygligt stora. Possitivt när man ska handla godis, går i mycket men man handlar ju också desto mer. Ser ju plyttigt ut om man lägger i 2 hg... Har nog aldrig handlat minder än 1kg...
Har man dessutom ingen Hemmakväll där man bor så kanske man inte förstår hur stora dessa påsar egentligen är...
Så därför valde jag något internationellt.
Ser ni den lilla lilla Cola burken bredvid?
Och när den inte en sån gammal från ett flygplan!

Detta ser ju bra ut, ni förstår vad som hållt energin uppe medan jag sydde...

2 kommentarer:

Danni sa...

Hahaha!
Nä inte jag heller...
Som tur är var de inte mer än torrostade ;-)

Jag ska göra reklma för dig. Ska försöka skriva ihop ett inlägg redan ikväll.
Puss och kram!

Sanna sa...

Du är väl för söt! :-)