söndag 4 september 2011

Tack för den!




För en gång skull har faktiskt de lilla yrvädret sovit hela natten, i sin egna säng! (Senaste 4 veckorna har hon sovit oroligt och vaknat mellan 3 och 6 gånger per natt...ZZzzzzz)
Men fick jag sova för de, nä då!
2.30 ringer privat nummer på min mobil, hemska tankar om vad som kan ha hänt min bror eller mamma rusar genom mitt huvud.
De var Securitas, ett larm hade utlösts på mitt gamla jobb... Där jag slutade för 2,5 år sedan!!!!!
Tack för den pucko-Securitas, håll koll på era lister och ändra när ni får in ny info!!!
Av ren irretation och oro så låg jag vaken till 3.30 ca. Inte alls trött nu om någon skulle misstänka de, jag är stendöd!!!

Men nu väntar en helt ny arbetsvecka och om 15 börjar första lektionen, hinner man ta en powernap under skrivbordet?

Inga kommentarer: