fredag 21 oktober 2011

Bloggfrågor...

Kanske totalt ointressant, men jag tyckte de var kul att fylla i en sådan här lista som jag hittade på en blogg...

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att min man skickade ett sms där de stod; Skulle bara säga att jag älskar dig!
Vad gjorde du kl 08 i morse? Stressade iväg för att hinna till första lektionen.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Läste Fredrik Backmans blogg
Det sista du sa högt? Sov gott, mamma älskar dig!
Det senaste någon sa till dig: Jag vill ha vatten, iskallt!Vad har du druckit idag? Coca Cola och vatten.
Vad var det senaste du åt? Godis...

Vad var det senaste du köpte? Kvällsfika till mig och barnen igår.Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun
Vad är det för väder hos dig nu? Mörkt, fast de är ju inget väder... Hm, de är nog vanligt höstväder
Godaste glassmaken? Vanlij med chokladbitar eller vilken som av Ben & Jerrry
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Njäe jag vet inte.Sover du tungt? Nej, vaknar av att barnen vänder sig i sina sängar, i andra rum, med stängda dörrar...Drömmer du mardrömmar? Inte så mycket på senaste tiden... Brukar ibland drömma att ajg blir jagad men inte kan ta mig någonstans mer än i slowmotion. 
Trivs du med ditt jobb? Absolut!!!!

Favoritklädsel? När jag är uppklädd och bekväm
Favoritlåt just nu? 3-way!
Vad ser du om du tittar till höger? Min syhörna
Vad gör dig glad just nu? Att jag snart ska gå och ge min man en godnattpuss
Vad ska du göra härnäst? SOVA!!!!
Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Trött men glad 
Favoritgodis? Choklad, oftast i kombination med jordnötter

Kläder just nu? Jeans och tröja (skojigt värre!)
Sommarplaner? Öhh, känns länge tills dess
Hur många kuddar sover du med? 5
Morgon eller nattmänniska? Vet inte, går upp 5.30 varje morgon, hade gärna sovit längre men kan inte sova längre än till typ 9 även om jag "får"
Vad är viktigast för dig? Min familj.Är du kittlig? Bara under fötterna
Snarkar du? Enligt maken gör jag de, men jag tror d bara e som han säger
Stjärntecken? Oxe
Äckligaste insekten? Larver
Stökigt el välstädat? Vill ha de välstädat och organiserta, med två huliganer mindre lätt...
Vad längtar du mest efter just nu? Ensamtid!
Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook, en del bloggar, privatmail och jobbmail, aftonbladet
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Nummret till schenkers support, jag och teknik går inte ihopa...
Vad har du närmast dig just nu som är rött? En burk med halstabletter som maken köpt i Arsenal-shoppen när vi var i London
Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis har jag kommit på vad jag vill bli och hunnit utbilda mig inom detta. Om tio år är mina barn 15 och 12 år, så antagligen en nervös tonårs-morsa!
När såg du senast din mamma? I söndags när jag hämtade hem Prins(korv)en
Vem ringde dig senast? Kunden som handlade genom Blocket!
Vem ringde du senast? Maken för att säga att de var freeeeedag!

Nu ska jag verkligen gå och lägga mig, eller jag ska ut en runda med Happy först, men sen ska jag verkligen gå och lägga mig!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Har åter läst (och njutit) av dina inlägg i din underbara blogg.
Det är extra kul, för jag vet ju ditt motstånd att skriva när du var yngre. Du läser mycket och det ger resultat. Sedan är det att våga och att följa sitt hjärta!
Du e så härlig och levande.
Har också printat ut Jennys kyckling recept.
Önskar allt gott/Kram Mae