lördag 22 oktober 2011

Så länge de kittlar någonstans!

Vaknade upp till solen och världen kändes väldigt fin!
Medan Prins(korv)en var på simskolan passade jag och lillan på en snabbrund inom en loppis sen var de gung i parken för hela slanten!

Eftersom min dotter inte är som andra så ska hon springa i luften medan hon gungar...

Högt, gunga hööööögt!

Medan flickan bredvid ropade till sin mormor att de killade i magen körde min dotter en annan variant...
-Gunga högt, de kilar i min snippa!
Ja, de kan väl vara sant, dock lite genant när de andra föräldrarna tittade på mig väldigt konstigt! Men om de kittlar i snippan så gör de väl de!

Efter simmet så hade farmor paxat Prins(korv)en, lillan var jätteledsen (med de var nog lika mycket trötthet som spelade in!) för att hon inte skulle få vara hos farmor vilket gjorde farmor helt förtvivlad. Så jag fick trösta de båda med att nästa gång så är de lillan som får ha heldag hos farmor!
Får se om jag får hem Prins(korv)en idag, kan bli att han stannar över natten då han packade  ner både godis och film i sin väska...
När jag och lillan kommit hem stoppades hon i vagnen och en napp stoppades i hennes skrikande mun, sen gick vi en runda med Happy i solskenet! En trött flicka somnade sen i våran säng när jag läst saga och jag kan väl erkänna att även jag slumrade till.
När jag vaknade klättrade hon upp på mig och så sov hon sen medan jag njöt av lugnet, tystnade och att jag har Tradera i mobilen!
Nu blir de nog en runda till Maxi, nästan perfekt att handla när man bara har ett barn med sig, då får man plats med mycket mer i vagnen!

Inga kommentarer: