måndag 14 november 2011

Tick tack...

Är nu hemma efter jobb, barnen trötta och gnälliga som aldrig förr, hade väldigt svårt att somna igår eftersom dem sov i bilen i bilen på vägen hem...
Vad spännande för farmor som kommer hit och ska vara barnvakt sen när jag och maken åker på hundkurs!
Just nu sitter barnen och tittar på tv, jag myser mina mysdress och hoppas klockan går långsamt tills vi ska ut och stå i kylan ikväll... Imorse gick allting i slowmotion, förutom klockan som verkade gå supersnabbt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Utmärkt mysdräktreklam!
Fattar inte hur du hinner sy och fixa allt!
Älskar dig Kramelikram från Mae
P.S. mormor M tyckte att ditt Tragera upplägg för folkdräkten var jättefint d.s.