Kryss i taket, vår dotter har byxor på sig idag!!!!
I vanliga fall ska hon ha klänning och kalasbyxor (tjocka strumpbyxor för er som inte vet) och med ska så menar jag att de blir ett jädrans liv om hon inte får de! Nu gör de ju ingenting att hon alltid vill ha klänning, hon är ju jättefin i de! Men samtidigt ligger där 22 par byxor i hennes garderob som aldrig får se dagens ljus, dem är urvuxna innan hon har haft dem på sig. Massa söta tröjor som bara ligger där, ledsna över att inte få vara dem som lillan spiller mat på eller snyter sig i.
Men idag!!
-Vilken klänning vill du ha?
-Aldrig i livet!!!
-Okej då!
Snabbt som ögat gick jag och hämtade en blus och ett par jeans, som nu dottern mirakulöst har på sig!!!!!
Dock bråkade hon om trosorna, för där var ingen Hello Kitty på och sen om strumporna. Hon ville inte ha blå strumpor med Pippi på, denna morgon skulle hon ha rosa strumpor med Emil på! Vi har inga strumpor med Emil på och jag tror faktiskt inte de går att få tag på sådana i rosa heller...

1 kommentar:
Tänk för tre år sedan...ses i morgon. Kram Mormor
Skicka en kommentar