söndag 13 maj 2012

I love latte-matte!

Jag träffade upp min pedagogiska kollega Helene på Espresso House för lite matte-latte. Fikat en del, snackat en del och faktiskt förstått lite av matten. Ett underbart sätt att lära sig!

Tack Helene för ditt tålamod och för ditt mysiga fika-sällskap!

2 kommentarer:

Helene sa...

Tack själv Sanna. Det var riktig mys-matte. Iallafall för mig som slipper försöka lägga matten på minnet utan mer jagar dammråttor och spindelväv bland de gamla kunskaperna. Maken hade klippt gräset utan att attackerats av jätte humlor dessutom ;-).

Sanna sa...

Då är ju frågan; Vem/vad är de gräset skriker efter????