söndag 27 oktober 2013

Ännu mer söndag...

Haft pärlterapi på förmiddagen och gjort armband till Ung Cancer. Väldigt skönt både för själ och nerver. Fick sällskap av bror, hans snygga tösatant och hennes tokiga barn. Perfekt söndagssyssla!
Fick gjort 15 armband och inte ett enda felstavat! (Eller bokstäver på fel håll som en del lyckades med...)


Käkat lunch och nu installerat mig i brors lägenhet. Är trött så jag skulle kunna gå och lägga mig...ja, för en kvart sedan! Men tekniskt sett är ju egentligen klockan snart sex på kvällen... 

Har gjort en liten studiehörna i köket, men här var dåligt ljus så jag snodde lampan i fönstret. 
Det är ju inte bara tenta på torsdag i verksamhetsutveckling, nä vi trycker in ett lite prov i medicinsk engelska imorgon också, på allt vi gått igenom hitintills!!!
Men det är ju bara sju kapitel i boken och sen att vi ska kunna det frenetiska alfabetet utantill... 


Så nu sitter jag här, råpluggar glosor och hur man skriver intyg, med ögonen i kors och försöker koppla bort torsdagens tenta en stund. 

Njut av er söndag och krama varandra från mig! 

1 kommentar:

Unknown sa...

Men Calle har väl en lampa i taket?? I det ljuset kan ju ingen plugga!