söndag 27 oktober 2013

Söndag

Slappnade av lite igår med tjejmiddag i mammaland, alltså min mammagrupp är galna!!! Åt underbart gott som Annelie lagat i flera dagar, drack vatten pga av huvudvärk och skrattade så jag fick kramp. Önskar ni hade kunnat vara en fluga på väggen, för saker som diskuterades igår kan inte återberättas. Men kan ju säga såhär, Fyra bröllop och en begravning har nu fått annat namn, många musikvideor har fått nya texter och vi lärde oss mycket nytt om varandras, på en heeeelt ny nivå! 
Jag och Alex tog taxi hem vid 02, Anna och Annelie fortsatte partyt och firade extra att klockan ställdes tillbaka en timme. 



Själv är jag nu på väg in till Malmö, flyttar hemifrån helt enkelt denna veckan...
Intar min brors lägenhet och kan förhoppningsvis plugga i lugn och ro, samtidigt som min familj slipper mitt hemska humör. Dem har höstlov alla tre och kan njuta att bara vara, precis som sig bör!
Så får vi hoppas jag är välkommen hem sen efter tentan...

Inga kommentarer: