torsdag 19 december 2013

För jag är inte PK

Kvällens avsnitt av julkalendern avnjöts tillsammans med "ne-ne-no we dont, we call them wienerbreads" eller chokladbollar som det heter om man ska vara PK. 


Men jag är inte så jädra PK, hallå jag låter ju mina barn se en julkalender som kommer förstöra en hel generation då alla ungar tydligen direkt kommer hoppa på stenåldersdieten!!!! 
Nä, det kommer dem inte. Bara vi puckade, lata vuxna som hoppar på varje ny diet som det skrivs om.


Jag blir så trött...


Herregud, hon ser inte ut som en riktig stenålderskvinna!!!! Nä för allt annat i den historian är ju sanningsenligt... Alltså barn är inte idioter, dem fattar att detta inte är verkligeheten, därför att barn har något som heter fantasi!!!!

Sluta vara så jädra PK, låt barn vara barn och sluta irritera denna trötta kvinna som fullkomligt älskar årets julkalender!

PS. Jag kan nog nästan garantera er att våra barn inte kommer äta en Smör-Gås...

Inga kommentarer: